سفارش پروژه – ایجاد زیرساخت یکپارچه vm و گیت لب رانر

خدمات مدیریت سرور هاستینگ و دیتاسنتر

ایجاد زیرساخت یکپارچه

ما در این استیت 3 عدد سرور ددی کیت داریم که نیاز داریم ابتدا روی هریک از سرور ها یک vmware نصب بشه

و روی هر یک ایمیج ویندوز2019 و ابونتوآخرین ورژن قرار بگیره که تیم خودمون بتونیم سریع ماشین بسازیم ( اگر پلتفرم خاصی مد نظر هست جهت ایجاد سرور مجازی مانند کاری که بچه های پارس پک انجام میدن در ایجاد سرور ابری بصورت اتوماتیک قابل مذاکره هست و پذیرفته میشه )

پس از نصب vm  تیم خودمون سرور هارو بالامیاره که طبق نیازمون خودمون هندل میکنیم ایجاد سرور مجازی رو

مرحله بعدی ایجاد گیت لب رانر بهمراه گیت لب هست که بتوانیم بصورت داکرایز ci/cd بکند ها وفرانت ها بتونیم لانچ کنیم  استیت تست و پروداکشن ایجاد بشه وبه سرورهایی که ایجاد کردیم دیپلوی بشه

نکته : چنانچه جهت دریافت داکرایمیج ها بدلیل اینکه ip ایران محدودیت دارد یک سرور خارجی جهت پراگسی کردن نیز میتوانیم داشته باشیم.

ویژگی های گیت لب رانر

گیت‌لب رانر با بهره‌گیری از بستر کوبرنتیز و در تعامل با گیت‌لب ، امکان اجرای job ها و ساخت image های نرم‌افزار را به طور خودکار و بدون دغدغه‌ی تحریم فراهم ‌کند.

Image Layer Cache

رانر در زیرساخت دارای cache اختصاصی باشد و لایه‌های imageی که پیش از این ایجاد یا دریافت شده‌اند در آن cache می‌شود تا دفعات بعدی نیازی به build یا دریافت آن‌ها از مبدأ نباشد. این موضوع زمان انتظار شما برای اجرای پایپ‌لاین را بسیار کاهش می‌دهد.

Docker Enabled

در محیط رانر قابلیت اجرای دستورات Docker، از جمله build و push را نیازداریم که بدون  image خود را ایجاد و تست کنیم. همچنین هر یک از job های در یک  container مجزای docker اجرا می‌شود که تکرارپذیری تست‌ها را افزایش ‌دهد

منابع سرور ها  بصورت ریل تایم  دریک پلتفرم قابل مشاهده باشد و درصورت مشکل ایمیل یا خطا پیامک بشود.

ایجاد بک آپ از سرویس ها و دیتابیس ها بصورت اتوماتیک

آموزش اضافه کردن یک سرور ددی کیت و سرویس جدید

پرداختی ها میتوانیم مرحله مرحله پیش ببریم فاز بندی کنیم پروژه رو

 

ما توانایی انجام این پروژه و امثال آن را داریم، در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
02128421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omidahmadyani


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *